Drwal - Pismo przedsiębiorców leśnych
Drwal
Drwal - aktualny numer
Newsletter
Podaj adres e-mail:
E-mail
Hasło
Rejestracja
OK
NADCHODZĄCE WYDARZENIA
<< Styczeń 2021 >>
pon wt śr czw pt so nie
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Wydawnictwo OIKOS
Strona główna Firma Rottne Industri wprowadza nową gwarancję
Aktualności
Drwal - Firma Rottne Industri wprowadza nową gwarancję
Firma Rottne Industri AB wprowadza nowe warunki gwarancji na swoje nowo wyprodukowane maszyny leśne. – Chodzi tu o wzięcie na siebie odpowiedzialności za produkty, jak również o zapewnienie naszym klientom dodatkowego bezpieczeństwa zakupów – mówi Arne Isaksson, menedżer ds. sprzedaży i marketingu w firmie. Nowe warunki gwarancji są wynikiem bardzo starannej i kompleksowej pracy, którą firma wykonała w ciągu kilku lat.
 
Pokaż/ukryj skróconą treść
Rozwój i doskonalenie forwarderów i harwesterów firmy to nieprzerwany proces przebiegający codziennie w murach firmy. Ciężka praca, w połączeniu z typowym dla Szwedów dążeniem do maksymalizacji efektywności, przyniosła rezultat w postaci ustanowienia całkiem nowego standardu gwarancyjnego. – Chcemy po prostu wyeliminować potencjalne zakłócenia eksploatacyjne, na które mogą być narażeni nasi klienci – wyjaśnia Arne Isaksson i dodaje: – Nasza nowa gwarancja daje wyraz ogólnemu dążeniu do poprawy jakości. Poświęciliśmy dużo czasu i energii na zabezpieczenie naszych procesów produkcyjnych.
Nowa gwarancja podstawowa przewiduje bezpłatną wymianę przez firmę Rottne Industri tych części maszyn, które ulegną uszkodzeniu z powodu wad produkcyjnych lub materiałowych w okresie do 3 tys. godzin pracy. – Wcześniej gwarancja obejmowała 2 tys. godzin na same części i maksymalnie 1 tys. godzin pracy. Poprawa jest więc zdecydowana – podkreśla Arne Isaksson i kontynuuje: – Teraz zapewniamy właścicielowi maszyny kompensatę za pracę, jaką trzeba wykonać przy wymianie danej części w okresie do 3 tys. godzin. Przejmujemy również koszty dojazdu serwisanta na odległość do 300 km na jeden przypadek gwarancyjny w okresie pracy maszyny sięgającym 500 godzin. Oprócz korzystniejszej gwarancji na części oraz na pokrycie kosztów robocizny i dojazdu firma Rottne Industri zapewnia również przejęcie przez nią kosztów pierwszego serwisu, który jest wykonywany po 100 godzinach pracy maszyny. – Gdy klient kupuje nową maszynę, pokrywamy koszty pracy mechanika serwisowego. Przy pierwszym serwisie stwierdza się czasem potrzebę korekty ustawień. Klient nie powinien za nią płacić – mówi Arne Isaksson.
Udoskonalone rozwiązania firmy Rottne Industri oznaczają, że jej maszyny opuszczają hale montażowe z gwarancją podstawową, która należy do najlepszych w całej branży. – Nasze maszyny są naprawdę wysokiej klasy i jesteśmy z tego bardzo dumni. Dlatego gwarancja też musi być tej samej klasy – zaznacza Arne Isaksson i dopowiada: – Smalandczycy, czyli mieszkańcy krainy Smalandia w Szwecji, są uparci i zawsze dążą do ulepszeń i rozwoju. Tak właśnie pracujemy w firmie Rottne Industri.
Źródło: Rottne Industri AB
Szukaj
Polecamy